8 Nisan 2014 Salı

BARIŞ PAŞAYI BEKLERKEN...

Hamileliğimde kendi çocuğuma bebek süsleri ararken, sıradan süslerden sıyrılıp kendi el emeğimle ürettiğim ve kullandığım doğum hatıralarımla başlayan maceramı başka insanlarla da paylaşmak istedim. Başkalarının hayatına daha ilk günlerden güzel dokunuşlarda bulunmak herhalde yapılabilecek işlerin en güzeli olsa gerek. Yap gönder paranı kazan mantığı değil, sizinle beraber aynı heyecanı paylaşarak, bu yolculuğu hayal dünyanıza eşlik ederek sonlandırmak beni mutlu eden şey.


Barış paşa kısmetse haziran ayında gelecek. Bu bloğu da O'nun uğuruna inanarak açtım. Nette ve çevremde bebek için yapılan oda süslemeleri çok yavan, sıradan, tekdüze geldi. Her çocuğun belli bir karakteri varsa doğumunda dağıtılacak süslerinden, takı yastığına kadar O'na kalacak ilk hatıraların da bir karakteri olmalı. En azından annesinin hissettiklerini yansıtabilmeli.

Ben O'nu hissetmeye başladığım ilk günden beri kuzucuğum diye sevdim o yüzden kuzulardan yola çıkarak bir kapı süsü hazırladım. Keçe resmen sihirli bir ürün. Ne yaparsanız yapın şahane sonuçlar çıkıyor.


Bu da kapı süsüme uyumlu takı yastığım. Aslında yastığı kendim alıp dikecektim ama annem sağolsun kalpli yastığı yapmış, bana da süslemesi düştü. Buradaki figürleri de elyafla doldurdum. Misina ipiyle küçük kuzuları dikmek acayip zevkli :)

Bu da loğusa tacım :)))

Magmetlerimi ve sepetimi daha farklı yapmayı tercih ettim, tamamen özgür, özgün seçimler beni son 2 haftada o kadar mutlu etti ki  :))


Bu da sepetim :)) Tamamı el yapımı.Arka fondaki battaniyenin yapımı anneme ait olup üstündeki figürler fabrikasyondur, yanlış anlaşılma olmasın :)))


Şu aralar anı defteriyle uğraşıyorum.Bir de arkadaşımın da kızı olacak 2 haftası kaldı. O'na da kapı süsü yapıyorum. Melek ve pamuk prenses teması kullandım. Yapım aşamasını ve bitmiş halini bir dahaki yazımda yayınlayacağım inşallah. Bismillah diyip başladığım ilk yazımı bitiriyorum. Umarım faydalı bir blog olur :))

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun Didemciğim. Hepsi çok güzel olmuş, ellerine sağlık. Barış'ı dört gözle bekleyenlerdenimm :))

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için:))

    YanıtlaSil